------------------------------------------------------------------------------------------------
TO JEST ARCHIWALNA WERSJA SKLEPU ALBECO!
...
>>ZAŁÓŻ KONTO W NOWYM SKLEPIE <<
------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesteś w: FAQ ›
Reklamacje
PRZEBIEG REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ:
(zastrzeżenia co do jakości łożyska, np. gdy uległo uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od klienta).
- Wypełnij formularz reklamacji i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących pracy łożyska. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr tel. 61 60 00 195.
- Prześlij kopię wypełnionego formularza mailem na adres: reklamacje@albeco.com.pl,
a oryginał formularza wyślij wraz z łożyskiem w paczce na adres: Albeco sp. z o.o., ul. Południowa 71, 62-040 Plewiska, z dopiskiem "reklamacja".
- Uważnie rozpatrujemy każdą reklamację, a towar uznany jako wadliwy odsyłamy do producenta w celu badań i określenia przyczyn wadliwej pracy.
- Wymagamy, żeby reklamowany produkt był dostarczony w komplecie (łożysko z wszystkimi pierścieniami, uszczelkami, kulkami) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.
PRZEBIEG REKLAMACJI HANDLOWEJ (np. gdy otrzymałem łożyska o innym wymiarze, niepoprawną fakturę lub istnieje niezgodność z zamówieniem).
- Przygotuj numer faktury i nazwę pozycji asortymentowej.
- Skontaktuj się z nami telefonicznie: 61 60 00 100 bądź mailowo:
e-kontakt@albeco.com.pl
- Szczegółowo opisz zaistniałą sytuację (niezgodność zostanie wyjaśniona z osobą wystawiającą fakturę - jej dane osobowe podane są na dole faktury po prawej stronie).
- Zgłoszenie po przyjęciu i wewnętrznej akceptacji zostanie rozpatrzone, a brakujący lub niezgadzający się asortyment lub korekta faktury zostaną niezwłocznie odesłane.
Zawartość twojej przesyłki jest uszkodzona?
Przykładamy wszelkich starań, żeby wysyłane przez nas towary najwyższej jakości były zabezpieczone podczas przesyłki w równie wysokiej jakości sposób.
Mimo wszystko, wady lub uszkodzenia mechanicznie mogą powstać podczas dostawy towarów.
Należy ten fakt zgłosić przedstawicielowi firmy spedycyjnej, zaznaczając na dokumencie odbioru, że przesyłka jest uszkodzona.
Wymiana towarów uszkodzonych jest uzgadniana indywidualnie.
Prosimy o kontakt telefoniczny:
+48 61 60 00 100