------------------------------------------------------------------------------------------------
TO JEST ARCHIWALNA WERSJA SKLEPU ALBECO!
...
>>ZAŁÓŻ KONTO W NOWYM SKLEPIE <<
------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesteś w: FAQ ›
Składanie zamówień
Jak dodać produkt do koszyka?
Jeżeli chcesz zamówić produkt z listy rezultatów wyszukiwania kliknij na ikonkę koszyka "Dodaj" lub na oznaczenie produktu. W tabeli zamówienia podaj ilość oraz potwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”. Wybrane towary zostaną zapisane w koszyku. Aby kontynuować zakupy kliknij przycisk „Wróć do sklepu". Wartość koszyka zostanie zapamiętana i możliwe jest dodawanie kolejnych pozycji. Wartość wszystkich produktów w koszyku jest na bieżąco aktualizowana po prawej stronie w dole tabeli.
UWAGA! Możliwe jest składanie zamówień na ilości większe niż wskazane stany magazynu. Wówczas w potwierdzeniu zamówienia zostanie przesłana informacja dotycząca terminu dostawy.
Jak wysłać zamówienie?
Po zakończeniu dawania produktów do koszyka potwierdź zamówienie produktów za pomocą przycisku „Wyślij zamówienie”. Zwróć uwagę na dane teleadresowe do wysyłki i faktury, są one widoczne pod tabelą zamówienia. Wybierz opcje dostawy oraz płatności. Po uzupełnieniu wszystkich danych potwierdź zamówienie przyciskiem „Realizuj zamówienie”. W ciągu 24h otrzymasz e-mailem z potwierdzeniem przyjęcia przez nas zamówienia.
UWAGA! Jeżeli z wybranego sposobu płatności i dostawy chcesz korzystać częściej w przyszłości, stwórz swój schemat dostawy w zakładce USTAWIENIA -> „Dostawa i płatności”. Więcej na ten temat w pytaniu poniżej.
Czy konieczne jest wypełnianie pola NIP?
Podanie pełnych danych firmy, w tym pola NIP jest konieczne dla otrzymania faktury VAT. Klienci, którzy nie podadzą numer NIP są traktowani jako klienci nie prowadzący działalności gospodarczej, zamiast faktury VAT otrzymają paragon zakupu.
Czy wartość koszyka zostanie zapamiętana po wylogowaniu ze sklepu?
Tak. Przy wylogowaniu z naszego sklepu włożone do koszyka produkty zostają zapamiętane, pozostaną w koszyku do momentu kolejnego logowania. Zwracamy jednak uwagę, że zapisanie w koszyku produktu nie jest równoznaczne z rezerwacją, do momentu potwierdzenia zakupu produkty są dostępne dla innych klientów sklepu oraz mogą zostać w międzyczasie wykupione.
Czy można zmienić wysłane zamówienie?
Jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane, istnieje możliwość zmiany zamówieniu. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.